Når du har gennemført betalingen her på siden med dit kort, modtager du en bekræftelse på mail fra os, og du kan herefter booke tid til den ydelse du abonnerer på.
Varighed, binding og opsigelse
Sålænge medlemskabet eksisterer uopsagt, vil der forgå en trækning svarende til det købte hver måned fra det tilmeldte kort. Der betales forud. Abonnementet har ingen opsigelsesperiode, dog skal det opsiges senest 5 dage før den næste trækning.
Ønsker du at opsige dit abonnement, kan du gøre det via det link du modtog i ordrebekræftelsen, ved at logge ind med din e-mail og tilsendte password.
Kvittering & Betalingskort udløb
Du kan altid se alle dine betalinger og fakturaer, ved at klikke på det link du har modtaget i ordrebekræftelsen, og derefter logge ind med din email adresse samt tilsendte password.
Udløber dit betalingskort, eller har du af andre årsager fået et nyt, kan du altid selv ændre dine betalingsoplysninger, ved at logge ind via linket fra ordrebekræftelsen.
Ændringer i dit abonnement
Elkjær & Sørensen forbeholder sig retten til løbende at kunne ændre i dit abonnement. Eventuelle væsentlige ændringer i abonnementsvilkårene, herunder prisændringer, vil blive varslet og kommunikeret via e-mail i rimelig tid. Du vil som kunde altid have muligheden for at opsige dit abonnement, inden en eventuel ændring træder i kraft.
Forbehold
Vi kan ikke garantere, at du får 1 x bilrengøring om ugen. Dette er kun gældende så længe ledige tider i online bookingen haves.
Kortoplysninger
Ved tilmelding til automatisk trækning giver du tilladelse til at gemme samtlige nødvendige betalingskortsoplysninger til brug for automatisk debitering af dit betalingskort. Disse oplysninger slettes når aftalen ophører.
Pris & Refundering
Alle priser er inklusiv 25% dansk moms med mindre andet er oplyst.
Påbegyndt abonnement refunderes ikke.
Persondatapolitik
Elkjær & Sørensen lever op til gældende lovkrav og har en Persondatapolitik. Denne politik sikre, at vi efterlever den gældende persondatalov samt EU Persondatadataforordning. Spørgsmål eller anmodninger relateret til Persondatapolitikken eller dine rettigheder kan sendes til [email protected].
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: